блоги |
Сергій Кейн
Нацвідбір Євробачення перетворився на батл - Сергій Кейн 17:04 28.02.2017
Сергій Кейн, головний редактор музичного видання Comma.com.ua
|
Алексей Мацука
Донецкий журналист: «Власть должна создать беженцам с Донбасса "зеленый коридор", который не ведет в сарай» 09:07 21.04.2015
Журналист, глава правления Донецкого института информации
|
Евгений Лауэр
Евгений Лауэр: "В военное время говорить о свободе слова преступно" 10:00 30.08.2014
Журналист
|
Сергій Солодкий
Дипломати, виявляється, матюкаються, або Як українські ЗМІ потрапили у пастку 09:10 17.02.2014
Журналіст-міжнародник
|
Олександр Михельсон
Писали, що його застрелили, а насправді його зарізали 09:00 29.04.2013
Оглядач "Цензор.net"
| Усі блоги |
|
|
Ви тут: Головна >> блоги >> Андрій Деркач – менеджменту БТБ: "Якщо у вас немає сумління, дійте по закону" Андрій Деркач – менеджменту БТБ: "Якщо у вас немає сумління, дійте по закону" Анвар Деркач 2013-09-03 09:00:00 Регіональним журналістам-стрінгерам, що працюють на телеканал Нацбанку, вже не один місяць не виплачують гонорари. І є підстави вважати, що ця ситуація була спланована заздалегідь, говорить екс-працівник БТБ. Стан справ на БТБ, що начебто належить до умовного ...
Стан справ на БТБ, що начебто належить до умовного медіахолдингу віце-прем'єра Сергія Арбузова, знову змушує говорити журналіста та редактора Андрія Деркача, який деякий час тому працював на телеканалі Нацбанку. Якщо попереднього разу Андрій звертав увагу на факти відвертої цензури на БТБ (втім, гендиректор каналу Світлана Криворучко заперечила ці звинувачення), то цього разу тема його спонукала до публічного звернення проблема з виплатами гонорарів регіональним журналістам-стрінгерам на БТБ. За словами Андрія, у цих журналістів наперед (до серпня цього року включно) зібрали підписані ними акти виконаних робіт, але гонорарів так досі і не виплатили. Ситуація підла, кричуща та вимагає втручання правоохоронних органів, каже він. Сьогодні і вже протягом певного часу Андрій працює на ТВі, але залишається небайдужим до ситуації на БТБ та зокрема до порушення прав його регіональних кореспондентів, серед яких багато тих, з ким він від імені каналу Нацбанку домовлявся про співпрацю. "Якщо у вас немає сумління, якихось людських почуттів і розуміння, як по-людськи вчиняти, дійте по закону. І тоді не треба буде нікого звинувачувати у підлих змовах проти БТБ або проти вас особисто",- Андрій Деркач говорить менеджменту БТБ.
Вчора "Телекритика" звернулась до Світлани Криворучко з проханням прокоментувати цю ситуацію та дати відповідь, коли регіональні кореспонденти зможуть отримати чесно зароблені гонорари. "У вересні ми ці проблеми будемо вирішувати. Перша виплата буде до кінця цього тижня, поступово ми розрахуємось повністю», - пообіцяла гендиректор БТБ.
Ігор Левенок 14:03 21.09.2013
В мене взагалі складається враження, що усі ці коментатори - це працівники бухгалтерії БТБ. Ну надто вже затято вони взялися тут коментувати, те, що самі ж називають пустишкою. Панове, заспокойте, і краще виконуйте свою роботу, а не Андрія тут критикуйте. Він сказав усе правильно, за що я йому вдячний.
|
Анвар 20:36 06.09.2013
Лола, от конкретна людина, журналіст, чернігівець Ігор Левенок каже, що йому заборгували гроші. А ви кажете, що це лише мій виступ. :) Ви притомна?
|
Анвар 20:34 06.09.2013
Солухайте, клоуни, ви приписуєте мені якісь наміри, окрім реального - домогтися виплати людям зароблених грошей, а потім кажете, що це не вдалося :) Вам самим не смішно. Міша, а хіба розум і наявність розумників залежить від кількості чи якості гаджетів? Ви мозок з технікою сплутали? Чи у вас це одне й те саме? Маркусе, якщо вам не треба для звинувачень докази, то ви - гарний учень Генпрокурора СРСР Вишинського :). Він теж так вважав. Найсмішніше, що при цьому ви вважаєте себе чесним журналістом :) Недекват повний
|
Міша 19:07 06.09.2013
Подивився, послухав, почитав, і короче, фігня це все. Таких пустишок на ютубі купа. З тих пір, як з'явилися телефони з камерами та доступ в інтернет, таких розумників хоч лопатою відгрібай.
|
Лола 19:01 06.09.2013
Впевнена, що якби ситуація була такою, як описує Деркач, то про неї стало б давно відомо від самих тих журналістів, яким заборгував канал. Це ж люди пера, вони б такого понаписували в своїх твіттерах, ФБ, та жежешках, що БТБ потім би втомився по судах ходити. А так, судячи з ситуації, це просто черговий виступ на публіку Андрія.
|
Кракен 18:48 06.09.2013
Проблема раздута на пустом месте. Да, есть факт невыплаты нескольких гонораров, никто не говорит обратного и никто не пытается уйти от ответственности. Пообещали же выплатить, имейте терпение.
|
Ситкарь 18:38 06.09.2013
Тишина и покой у Андрюши. Что, начальство по шее дало за то, что видосы на рабочем месте смотришь?
|
Шевченко 18:24 06.09.2013
На превеликий жаль Андрія, друга спроса провокації телеканалу БТБ була невдала. Третій дубль коли чекати? Чи замовлення поступають нерегулярно?
|
Максим 13:47 05.09.2013
Iгоре, згоден з вами, що той фiнплан нi до бiса не годиться, якщо його так довго узгоджувати, але ж з iншого боку на каналi працює дуже велика кiлькiсть людей, i вiд жодного ще не було скарг на те, що їх дурять iз грошима, тож якийсь технiчний форс-мажор цiлком ймовiрний - наприклад, втрата пункту про цих фрiлансерiв, чи хто вони там. Тож треба почекати, доки вони там налагодять усе, i буде все нормально, та нервова система здорова.
|
Ігор Левенок 12:28 05.09.2013
А за співробітників, які всім задоволені я радий. Хоч комусь там платять, тож наснаги їм!
|
Ігор Левенок 12:26 05.09.2013
Маркусе, мабуть, в тому то і справа, що ви "трохи" розбираєтеся в ситуації. Тоді скажіть мені будь-ласка що то за фінансовий план, який чотири місяці ніяк не складуть??? Як на мене відповідь Криворучко більше нагадує локшину на вуха. Чомусь до фінансового плану вони не забули вписати витрати собі на автомобілі...
|
Альбинос 11:46 05.09.2013
Ну если уже редакция Видеотеки опускается до очевидной и легко проверяемой подмены фактов, то у меня все вопросы отпадают. 2 сентября и 29 августа отличаются ровно на 4 дня, и за это время можно смонтировать любой ролик и выложить его на любой хостинг, извините, это делается час-два от силы все. Так что не надо заливать тут про то, что обещания выплаты долгов вызваны видео - ясно, что выходили они примерно в одно время и не связаны совершенно. Промывка мозгов не засчитана.
|
Алла 11:44 05.09.2013
Почитала оце дискусію в вашому блозі, Анваре. І помітила, що ваших коментарів тут 47%. З чого в мене виникло таке питання: ви що, безробітній? Звідки у вас стільки часу на суперечки з читачами... Чи це ви так якісно працюєте і пишите тут в робочи час?
І нехай весь світ зачекає...
|
Маркус 11:40 05.09.2013
Анваре, вибачаюся, вчора вести дискус вже не було особливого бажання. Ви мабуть мене чекали:)
Для того щоб звинувачувати в брехні потрібні не докази, а логічні висновки. Я їх зробив і вже декілька разів повторив. Але ви все одно продовжуєте опиратись.
І як завжди мимо каси, я не слідчий і до роботи з правоохоронними органами не маю жодного відношення. Дам підказку, ми з вами займаємось однією справою, тільки я роблю це чесно, а ви ні.
|
Маркус 11:35 05.09.2013
Ігор Левенок, ви б якби були трохи уважнішим, то мали б прочитати коментар Криворучко. Така затримка сталася з-за складання нового фінансового плану. Я не там працюю і ніякого відношення до цього каналу не маю. Але там в мене є знайомі, які завдоволені своєю роботою і зарплатнею. Тому я трохи розбираюсь в ситуації і бачу звідки ноги ростуть.
|
Ігор Левенок 11:10 05.09.2013
Маркуси і ко в мене до вас лише одне питання чого ж такий "солідний" канал, для якого вказаний борг є краплиною у морі не хоче розрахуватися вже чотири місяці? Може в нього грошей немає? Так ні ж... Автомобілі вони справно собі купляють. Приміром останню партію машин купили не так давно за 2,43 млн. гривень. Повідомлення про це є на телекритиці від 29 серпня. Може регіональних корів вони просто за бидло тримають, яке може й зачекати з грошима. Судячи з ваших постів, ви десь там і працюєте і вважаєте саме так. Погодьтеся, це якась не солідна поведінка.
|
Анвар 21:27 04.09.2013
Для того, щоб звинувачувати у брехні, треба мати докази. Логічні умовиводи виявилися нелогічними. нічого іншого немає. А з Вашої риторики, Маркусе, можу припустити, що Ви - невдаха-слідчий, якого викинули з роботи за пиятику та перевищення службових повноважень :)
|
Маркус 21:25 04.09.2013
Анваре, не відходьте далеко, я зараз поїду додому і десь через годинку продовжимо наш дискус:)
|
Маркус 21:24 04.09.2013
Відповім словами класика.
Что в имени тебе моем?
Оно умрет, как шум печальный
Волны, плеснувшей в берег дальний,
Как звук ночной в лесу глухом.
Я не кажу про всіх, я кажу про вас, бо ви кажете неправду. Ще й вистачає хисту виправдовуватись, вже б зізнались, вам легше стане, повірте мені, я знаю...
|
Анвар 21:15 04.09.2013
Ну от - всі брехуни, один Маркус, який не називає свого імені, каже правду. Сміх та й годі.
|
Маркус 21:12 04.09.2013
Анваре, звичайно ж, що я не можу привести ніяких доказів у тому, що ви брали гроші. Але я як і всі інші читачі, яким вистачить натхнення перечитати увесь наш діалог дійдуть до висновку, що я все ж таки правий.
До Анвара, відеотеки і телекритики. Про замовлені матеріали ви краще спитайте в свого колишнього головного редактора Евгенія Мінько. Він все пояснить:)))
|
Маркус 21:08 04.09.2013
ВідеоТеКа, навіщо брехати? ютюб показує дату розміщення 2.09.13 (це ж як би відрізняється від 29.08.13) еге?
|
21:04 04.09.2013
Для Маркуса. Цей блог Андрія ми зняли 29 серпня, змонтували і залили на наш канал на ютубі 30 серпня. Редактор "ВідеоТеКи".
|
Анвар 21:00 04.09.2013
Маркусе, а Вам, такому меткому і пильному, не спадало на думку, що саме моя інформація і стала приводом для дзвінка пані Криворучко з відповідним питанням? Чому Ви так рішуче виключаєте такий варіант? Бо він не вписується у Вашу концепцію "замовного" блога? Так це Ваші проблеми :))))
|
Анвар 20:53 04.09.2013
"Знімали ви його до обіду," - Це Вам хто сказав? Ви самі так вирішили? Ну от, а ще поборник правди :))) Якщо Вас правда цікавить дійсно, то візьміть і поцікавтеся у "Відеотеки". Чи "Відеотека" теж гроші бере від олігархів, чи від кого Ви там вважаєте?! Сподіваюсяу, у Вас вистачить тями не звинувачувати "Відеотеку" у замовних матеріалах? Бо Вас можуть легко вирахувати по IP :)))
|
Маркус 20:49 04.09.2013
вибачаюся, звичайно ж вересня.
|
Маркус 20:47 04.09.2013
"Повторюю для тих, хто в танку: керівництво дало гарантії після втручання ТК."
Ми ж вже це обговорювали. Коментар Криворучко на "ТК" датовано 2 серпня о 14:39, взятий він або зранку, або 1 вересня ввечері, ваш ролік датовано теж другим вересням. Знімали ви його до обіду, а може й довше (бо там ще ж монтаж, грим, десь слова забули, десь суфльор заглючив) але то таке.
Таким чином робимо вивід, що ролік з'явився МАКСИМУМ одночасно з вихідом коментаря Криворучко. З'ясувавши цей ФАКТ ви все одно запускаєте ролік (бо гроші від замовника вже отримані і на коврік для намазу витрачені).
Ваш ролік був би актуальним якби не було коментаря від Криворучко, тоді можна було б здіймати галас. А так це марно витрачені гроші замовника. Дивіться ще назад забере. Вони ж такі жлоби...
|
Анвар 20:45 04.09.2013
Тоді чому Вас не влаштовує правда, яку я тут абсолютно щиро висловив? Гра це у Вас в поборника. А Іслам - це не гра. Це дуже серйозно.
|
Маркус 20:39 04.09.2013
То звичайно, я поборник правди, доречі, хотів вас спитати, а навіщо оця гра на камеру з мусульманським привітанням? Хочете відрізнятися від інших?
|
Анвар 20:34 04.09.2013
Повторюю для тих, хто в танку: керівництво дало гарантії після втручання ТК. До того відповідальні працівники не брали слухавки. Так, під час моєї роботи проблем з виплатою зарплати не було.
Для Маркуса. Ви поводитеся як троль, тому я й називаю явища своїми іменами. Чи Ви хочете, щоб я назвав Вас поборником правди?
|
Павел Антипович 20:21 04.09.2013
Поверил бы в это все, если бы не 2 НО: первое - задержки бывают действительно везде, и особенно это уместно вспоминать, когда дело имеешь с новой структурой, которая находится в стадии реформирования, и цепляться к этому просто глупо, особенно если руководство канала объяснило проблему и дало гарантии устранения неудобства; второе - Андрей сам работал на канале, и задержек не было, насколько я понимаю, весь срок работы? То есть с "сумлинням" проблем не было? А теперь вдруг возникли, и сторонний человек, Андрей, начинает обвинять канал в том, чего сам не видел? Простите, это идиотизм, какая-то маничка. Без обид, но выглядит по-детски.
|
Маркус 20:05 04.09.2013
Я дивлюсь, ви продовжуєте свої огидні образи, я жодним чином не ображав. А ви дозволяєте собі хизуватися. Ну то ваше право.
До речі, на рахунок відгавкуватися. Ви це можете робити скільки завгодно, але люди все бачать і все розуміють і якщо ви порядна і чесна людина, то ви повинні сказати людям правду. Хто вам заплатив і за що саме. Будье порядним до кінця!
|
Анвар 19:19 04.09.2013
А чого я маю так вважати? Ваше переконання - це факт Вашої свідомості. А у мене є моя свідомість:) І з Вашою вона перетинається лише тут :) А от так, встигаю і роботу робити, і від троллів "вігавкуватися" :)
|
Маркус 19:16 04.09.2013
Вважайте що моє переконання це доконаний факт. Питання (повторюю третій раз) Як ви в будній день, в робочі години замість того щоб плідно працювати на ТВІ займаєтесь вирішенням особистих питання, зокрема з ранку цілей день, дискутуєте тут зі мной. Ваше керівництво нормально до цього ставиться?
|
Анвар 19:11 04.09.2013
Ви усвідомлюєте різницю між Вашим переконанням і доконаним фактом? А на яке питання я не відповів?
|
Маркус 18:59 04.09.2013
Це не припущення, я в цьому переконаний на 100%. Звичайно свідків в мене нема і бути не може. Але все вказує на те, що гроші ви таки брали. Мені неприємно, що ви намагаєтесь зробити зі всіх дурнів, а самі при цьому залишаєтесь Дартан'яном. А на запитання ви доречі так і не відповіли. Хоча це в вашому стилі.
|
Анвар 18:28 04.09.2013
Маркусе, Ви не аргументували свої припущення, щодо отримання мною грошей. Свідків у Вас немає. Все це балаканина. Не розумію навіщо Ви її затіваєте, адже, з Ваших слів, Вам неприємно зі мною спілкуватися. Якщо Ви помітили, я не нав"язував Вам свого спілкування :) Щодо Вашого останнього питання, нарешті Ви щось питаєте, а не стверджуєте)))...Відповім так: для хабарників на всіх каналах - пільговий режим :))))))))
|
Маркус 18:15 04.09.2013
Анвар, я вже писав про це, не хочу повторюватися. І я зовсім неупереджений я розумію. Кожен заробляє так, як він може. Я навіть проституток не засуджую, то з чого я маю засуджувати вас.
Але я просто хочу розібратися і розставити крапки над "і"
До речі ви так і не відповіли на моє запитання з приводу того, що ви робочий час витрачаєте на власні потреби. на ТВІ це довзоляється?
|
Анвар 18:12 04.09.2013
Якщо Ви, СИОНИТ, все так добре знаєте - надайте свою, більш достовірну інформацію. :) Я називаю приблизні цифри, адже бухгалтерію не контролюю :) на цьому каналі...Щодо Ваших розрахунків, то одразу видно, що в специфіці роботи в регіоні Ви нічого не тямите. Насправді, стрінгери мають основну роботу в своєму місті. Там зарплата коливається від 1,5 до 2,5 тисяч гривень. ІФізично працювати більше, ніж на два центральні канади нереально. На один можна виробити до 2 тисяч грн в кращому випадку, неймовріним напруженням волі та зусиль. Зазвичай 1,5 тис грн на один канал. В сумі - близько 5 тисяч грн в місяць. Це знаю з практики, з досвіду...
|
Сионит 18:07 04.09.2013
Андрей, не в 24 регионах есть задолженности, и не столько журналистов, врать не надо. В 2-3 человека поверю, но не в батальон стрингеро. Кроме того, как вы говорите, за 4 месяца 6 тысяч - это всего по полторы тысячи в месяц, сомневаюсь, что это единственный источник дохода для фактически свободного журналиста, который работает на 4-5 хозяев одновременно, а значит, это далеко не бедные люди, которые умеют вести бизнес и входить в положение работодателя, будучи людьми скомпенсированными и уравновешенными. Чего и вам желаю, кстати, поскольку лично ваш интерес тут абсолютно неясен и объясняется только чьими-то деньгами.
|
Серёня 18:04 04.09.2013
Любопытное наблюдение - автор крайне агрессивен по отношению к людям сам по себе, кроме того, что лезет не в свои вопросы и пытается привлекать внимание к своей персоне всеми доступными методами. Для любого психолога это более чем достаточный материал для развернутого анализа, даже более очевидный, чем "кошка Путина".
|
Анвар 17:55 04.09.2013
І що Вас в цьому переконало окрім Вашої упередженості? :)
|
Маркус 17:32 04.09.2013
Я все більше впевнююсь в тому, що вам заплатили гроші. І тепер ви всіма правдами намагаєтесь іх відробити. З чого б це така шалена активність в будній день? Чи вам на вашій новій роботі на ТВІ дозволяють вирішувати особисті питання в робочий час?
|
Маркус 17:29 04.09.2013
Анваре, ви так впевнено всіх поливаєте брудом, звинувачуєте в тупісті. Якщо хтось з вами не згоден, то це не привід для особистих образ. Ви спровокували людей, випустили ролік, а тепер тут людей ображаєте. Мені наприклад неприємно з вами спілкуватися.
|
Анвар 17:22 04.09.2013
Терентій, Ви скажіть про "чєпуху" людям, яким гроші заборгували. І послухайте, що вони Вам скажуть :)
|
Терентий 17:18 04.09.2013
Что вы пытаетесь доказать ему. Он известный провокатор и скандалист, питается негативной энергией. Из какой-то чепухи делает проблему государственного масштаба. Не было бы интернета, он бы на перекрестках стоял и проповедовал. Советую походить по каналам, посмотреть, что да как. Может хоть тогда поймете принцип работы телевидения.
|
Анвар 17:17 04.09.2013
А з чого, Ви, Анатолій, вирішили, що я так вважаю? Хабарі беруть посадові особи. А я не є посадовою особою, так що Ваші слова - струс повітря і не більше.
|
Анатолій 17:13 04.09.2013
А чому вирішили ви, Андрій, що ви розумніший за всіх? Так впевнено роздаєте пендюлі в обидві сторони. Набралися хабарів і відчули себе крутим?
|
Анвар 16:51 04.09.2013
Коля, а навіщо Ви брешете? Дуже просто передивитися мій попередній блог, щоб зрозуміти - я говорив про тенденцію, яку проілюстрував двома відомими мені прикладами. Це була тенденція, а не щось, спрямоване особисто проти мене. І я так це і сформулював. :))) Коля, не думайте, що Ви розумніший за інших - насправді це не так :))
|
Віра 16:50 04.09.2013
Андріє, БТБ це самий звичайний телеканал. Такий же, як і всі інші, так чому ж у нього не може бути простих, будженних проблем? Ну виникла заборгованість, пані Світлана цього не заперечила, відкрито про це заявила в пресі. Це просто тимчасові незручності.
|
Коля 16:47 04.09.2013
Помню, как прошлый раз Андрею виделся заговор на канале БТБ против него и его работы, он тогда говорил, что там практически тоталитарная атмосфера царит, упоминал даже псов на шворках. А теперь посмотрите на его описание нового видео: "І є підстави вважати, що ця ситуація була спланована заздалегідь, говорить екс-працівник БТБ". Прям сговор на сговоре. А злостного шепота у себя за спиной вы еще не слышите?
|
Анвар 16:42 04.09.2013
2 Сионит Для початку 6 тисяч помножте на 24 регіони - отримаєте приблизну суму заборгованості. До звернення ТК до Криворучко відповідальні працівники БТБ просто не брали слухавку, коли телефонували з регіонів з приводу гонорарів. Не підняли б кіпіш - так тривало б і далі. Ви вважаєте заборгованість за чотири місяці темою, не гідною уваги, товариш СИОНИТ? Ви, мабуть. мільйонер...Тоді Вам не зрозуміти проблеми регіонального журналіста, який отримує в кращому випадку тисяч 5 гривень на місяць. Розмови з Вами позбавлені сенсу
|
Заза 16:38 04.09.2013
Минутка славы Андрея Деркача. Прям вижу как он нежится в ее лучах, а всем вокруг повторяет "ти тупий?", "а ти геть тупий?". Вот это аргументы, я понимаю.
|
Анвар 16:37 04.09.2013
Так а він справді погано працює, канал БТБ - реклами майже немає, себто канал збитковий. Як інструмент впливу на суспільство віддача нульова - його майже ніхто не дивиться. Так що роздмухувати тут немає чого - все очевидно для тих, хто цікавиться. А ще важливим показником є наскільки комфортно працюється людям. Сподіваюся, Ви не станете стверджувати, що люди радіють затримці гонорарів :))))))
|
Сионит 16:34 04.09.2013
А в чем, собссно, проблема? Ладно бы я понял канал взял акты, отказывался бы платить и говорил бы, что актов нет - это один разговор, но все подтверждено руководством канала, выплаты обещаны в ближайшее время, да и сумма в 6 тысяч никак не измеряется с репутацией канала - на основании чего тогда весь кипиш? А когда выплатят журналисту его долг, что тогда, стоит ждать видео-извинения? Или не по чину муслимам признавать ошибки?
|
Маркус 16:21 04.09.2013
Та тут діло не в "наважиться" тут діло в тому щоб діскредітувати, роздмухати скандал і показати всім як погано працює банківський канал. Це ваше основне завдання. Якби я був трохи тупіший, я б вам можливо і повірив, але я далеко не такий тупий як вважаєте ви та ваш замовник. Та й народ наш не такий дурний. Так що можете згортати свою кампанію. Нічого в вас не вийде.
|
Анвар 16:17 04.09.2013
Павле, а Ви знаєте, де я зараз працюю? Якби знали, то напевно б такого тут не тулили б :))) Поважаю Вашу сміливість - Ви не боїтеся виглядати дурнем :)))
|
Анвар 16:15 04.09.2013
Романе, от скажіть - Ви тупий? Я прямо, чітко, українською мовою пояснив свою мотивацію. Вам іншою мовою повторити те саме? Якщо Ви вважаєте, що це не так, а насправді мотиви інші - доведіть. Чи у Вас мета - флудити?
|
Роман 15:33 04.09.2013
У меня только один вопрос к Андрею-тире-Анвару:
Нахиба оно вам надо? Неужели слава, заработанная на прошлом скандале с БТБ быстро утихла, но успела вызвать у вас привыкание? Теперь ваши выпуски станут еженедельными?
|
Павло 15:05 04.09.2013
Та то душа в нього болить, що люди на хорошому телеканалі працюють, а його самого звільнили. От і роздуває скандал навколо буденних проблем. В народі кажуть "жаба давить".
|
Jake 15:00 04.09.2013
О, Андрійко знову звертається до народу з черговою кричащою несправедливістю. Що ж це у вас така нелюбов до каналу БТБ? Жити вам заважає чи що? Чи просто образу тримаєте на керівництво за те, що не роздивилися в вас генія журналістики і посміли редагувати ваші тексти (здається, саме з цього приводу кілька місяців тому ви плакалися нам в своєму відеозвертанні)?
|
Анвар 14:40 04.09.2013
"Ви отримали наказ від когось і певну суму грошей і зняли цей ролік." Навіщо це уявному "замовнику"? Хто нині наважиться воювати з Арбузовим - фаворитом "сім"ї".? Схоже, Ви взагалі поза контекстом...Тож навіщо заводити розмову, не розуміючи де і в який час ми живемо? Питання риторичне...
|
Маркус 14:24 04.09.2013
Про замовника краще спитати у вас особисто, ви про це краще знаєте. А як же не знали? ви ж розповідаєте що частенько спілкуєтесь зі своїми колишніми колегами. А тепер з'ясовується, що три місяці не спілкуєтесь. Це в вас так болить? Щось всі ваші виправдання геть в молоко.
Спробую пояснити, зі своєю бездоганною логікою. Ви отримали наказ від когось і певну суму грошей і зняли цей ролік. До речі, ви дійсно вважаєте що такий солідний канал як БТБ буде створювати собі проблеми з-за якихось невеличких грошей? Я думаю що ні і звичайно що гроші будуть виплачені, про це немає жодних сумнівів. І звісно розумна людина розуміє це. Але ви або навмисно не хочете це розуміти (і тоді стає актуальним замовник, який хоче скандал) або несамовитий ідіот. На ідіота ви не схожі, тому залишається варіант з замовником.
|
Анвар 14:17 04.09.2013
Якщо це не припущення, тоді назвіть "замовника" і суму. А так - пустопорожні розмови. Чому я мовчав три місяці? Тому що я про це не знав, я давно працюю в інших ЗМІ. І не щодня спілкуюся з колегами з інших каналів. А якщо у Вас така бездоганна логіка, тоді поясніть чому , з Вашої точки зору, я сказав про цей кричущий факт саме зараз? :))) Хтось вирішив задешево прибрати до рук канал Арбузова? ГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГ
|
Маркус 14:05 04.09.2013
Анваре, мій пост це не припущення, це такі ж самі твердження тільки підкріплені логікою. І зрозуміло, що ваш ролік вийшов вже після виходу інтерв'ю Криворучко. Мені нема про що з вами плюватись. Але я вважаю що потрібно бути чесним насамперед перед собою. І якщо вам платять за такі речі, то хоча б майте мужність відповідати за свої дії. Ви намагаєтесь будь що підняти гамір, саме за це вам і заплатили. Але марно і ви і я і інші люди про це розуміють.
До речі, якщо вам так болить доля людей, яким затримали виплати гонорарів, то чого ж ви мовчали три місяці? Чого раніше ролік не знімали? Ще в серпні в вас не боліло за людей? Чи це сезонне загострення після отримання грошей від замовника?
|
Анвар 13:55 04.09.2013
Ваш пост рясніє припущеннями. Мої твердження, правдивість яких можуть засвідчити працівники "Відеотеки", які знімали блог, проти Ваших припущень, Маркусе. Вочевидь, Ваша позиція програшна. Хочете продовжувати розмову ні про що? Хочете поплюватися? :)
|
Маркус 13:44 04.09.2013
О, а от і сам Анвар-Андрій. Розпочинається все саме цікаве. Про час зйомки можемо посперечатись. Бо заява Криворучка на Телекритиці з'явилась в обід 2 вересня. А вірогідніше за все що про борги вона сказала раніше, мабуть зранку, або звечора напередодні. Ваше відео з'явилось теж 2 вересня, тобто в один день, але ви ж не в 6 годин ранку почали зніматися)) Тобто ваш ролік вийшов дещо пізніше заяви Криворучко, що свідчить про вашу упередженість, а скоріше за все звичайнісіньку продажність. Тьху, огидно від таких "правдолюбців".
|
Анвар 13:28 04.09.2013
To Homo. Будьте ласкаві, наведіть пару прикладів мого "вильоту за непрофесіоналізм". Час і назва ЗМІ, І долкадніше про моральні "устої", які я "зрадив" :)))))
2 Маркус
Мій блог був записаний до появи повідомлення про борг БТБ регіональним кореспондентам, це можуть підтвердити співробітники "Відеотеки". Так що базікання про роздмухування - лише базікання. :)))
|
Зеля 13:20 04.09.2013
Акты вроде как всегда собирают, акт - это факт выполненной работы, принятой каналом, и сбор их до выплаты гонорара так же естественен, как забор крови до постановления диагноза. Более того, наличие актов и то, что Криворучко их подтвердила наоборот даст журналистам лишнюю гарантию выплат, а нас тут за дураков держать пытаются, совсем совести нет.
|
Маркус 12:26 04.09.2013
Ситуація дуже цікава. Давайте спробуємо розібратись. Зі сторони керівництва каналу є борг, борг визнаний директором. Тобто проблема буде вирішена. Бо ясно що каналу БТБ не буде ризикувати своєю репутацію з-за якихось невеличких грошей. Я так думаю що банківський канал це не якась "шарашкіна контора" де люди не мають ніяких прав.
Тоді виникає логічне питання, навіщо Деркач роздмухує цей скандал? Заради чого? Він каже що йому болить доля людей, я в цьому сильно сумніваюсь. Скоріше за все за Анваром є ще хтось, хтось, хто стмулює його на цей скандал.
|
Homo Prozrevaius 11:56 04.09.2013
Человек, умудрившийся вылететь с нескольких мест работы за явный непрофессионализм, предавший веру, родителями данное имя и вообще моральные устои, вообще не имеет никакого права рассуждать о честности и тем более не достоин доверия, скнипа продажная.
|
Владислав 21:16 03.09.2013
Вообще я не совсем понимаю в чем дело. Работаю на одном из украинских каналов и собирать акты о выполнении работ заранее - ЭТО НОРМАЛЬНАЯ ПРАКТИКА, насколько мне известно так делают не только на БТБ, но и на многих других каналах. Уж поверьте мне на слово.
Если у канала в какой-то период возникли трудности это не значит, что кто-то, кого-то решил кинуть. это значит, что нужно немного подождать и не мутить воду.
По автору ничего говорить не буду, его коллеги его знают лучше.
|
Региональный кореспондент 16:11 03.09.2013
Будем обращаться в суд! Акты подписаны руководством канала и у нас на руках! Криворучко, жди судебный иск!
|
Ксеня 15:35 03.09.2013
"эти журналисты - бесхребетные слизняки и их зря взяли на работу, а потому и платить им не за что" - мда... ноукоментс. на таких "работодатєлєй" - хіба тільки з вилами, а не законом.
|
Рабтодатель 15:20 03.09.2013
Ксене.
Очень похвально, что украинский журналист. с Аллахом на устах , защищает бедненьких региональных журналистов. Которые, к слову, все взрослые люди и , по роду деятельности, должны быть в курсе того, как им защищать свои права ( как при помощи закона, так и привлекая внимание к проблеме через СМИ). И тут снова вопрос: или эти журналисты - бесхребетные слизняки и их зря взяли на работу, а потому и платить им не за что; или Андрею Деркачу нечем заняться и он в очередной раз пиарится за счет, теперь уже бывших, коллег?
|
Lounge 14:26 03.09.2013
Хотелось бы, чтобы Телекритика в ближайшее время устроила чат-конференцию с представителем канала БТБ...
|
Ксеня 14:16 03.09.2013
Знаю Андрія виключно як чесну, порядну та надійну людину, у ньюзрумі - одну з небагатьох, кому справді можна довіряти. І те, що нині він переймається правами людей, до яких - в межах БТБ - давно не має стосунку, а відтак і провини своєї перед ними теж не має, - ще одне зайве тому підтвердження. Андрію, не зважай на отих недалеких, які, замість роботу робити, вважають за необхідне відмітитися своїми брудними полотнами під кожним твоїм відео.
|
12:21 03.09.2013
Работодателю: 1) поставьте себя на место региональных корреспондентов БТБ и попробуйте еще раз посмотреть на сложившуюся ситуацию, о которой говорится в блоге, а также осознать тот печальный факт, что не всем в этом мире повезло занять должности работодателей и 2) вы обобщаете. обобщение звучит якобы убедительно, выглядит как бы солидно и авторитетно. но на самом деле обобщение - это фикция. например, Андрей Деркач в свое время работал в "Телекритике". Претензий в адрес нашей редакции до сих от него не поступало. Так что есть случаи, есть)))
|
Работодатель 11:24 03.09.2013
Сложно сказать, в каких только СМИ Андрей Деркач не поработал. Мы с ним, к примеру, сталкивались трижды. И я не помню ни одного случая, когда бы Андрей просто стабильно работал бы и давал результат. Везде, где Андрей - недовольство, скандалы и претензии к "подлому руководству".)))) Даже там где его уже нет, все равно остаются его претензии))) Жалко, что в погоне за сенсацией коллеги не фильтрую личности ньюсмейкеров ))).
|
11:06 03.09.2013
Служба розшуку, он же Кон, давайте начистоту: давно у вас раздвоение личности? Считайте это предупреждением от нашей редакции. В раздвоение личности играйте где-то в другом месте, пожалуйста.
|
Служба розшуку 09:41 03.09.2013
Опять Деркач сбежал из Чернигова и прямиком сюда. Каждый раз во время обострения родители увозят его домой, а он убегает
|
|
|
|